مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:582019-09-23اجتماعي

350 هزار دانش آموز راهی مدارس کرمانشاه شدند


زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در مدارس کرمانشاه نواخته شد و 350 هزار دانش آموز کرمانشاهی راهی مدارس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در کرمانشاه با حضور معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس و جمعی از مسئولین استانی، امروز(اول مهر) در دبیرستان دخترانه عصمتیه کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 350 هزار دانش آموز و 27 هزار معلم و فرهنگی راهی 15 هزار و 700 هزار کلاس درس در 4334 مدرسه استان می شوند.

یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه فردای جامعه در دست دانش آموزان امروز است، گفت: در آموزش و پرورش کرمانشاه برای ایجاد تحول آمادگی داریم.

وی با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان اولین استان در کشور در یک ماه گذشته، گفت: در این سند رسیدن به عدالت آموزشی در دور افتاده ترین کلاس های درس دنبال می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به تغییر فرم و شیوه کلاس ها به پرسشگری اظهار کرد: پرسشگری وارد فضای آموزش و پرورش شده تا با تکیه بر این فضا زمینه فعالیت ذهنی دانش آموزان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار دانش آموز راهی مدارس کرمانشاه شدند

350 هزار دانش آموز راهی مدارس کرمانشاه شدند