مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:482019-09-23سياسي

اجرای طرح «هر کاسب، یک دانش آموز» در شهرستان میبد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با اشاره به اجرای بیش از 200 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، از تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح «هر کاسب، - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با اشاره به اجرای بیش از 200 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، از تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح هر کاسب، یک دانش آموز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-منطقه یزد، سرهنگ مصطفی بهشتی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری اقشار مختلف بسیج و سپاه بیش از 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با برنامه بازگشایی مدارس، آزین بندی مدارس، حضور دانش آموزان در گلزار شهدای نزدیک به مدرسه، استقرار تیم های فرهنگی در 100 مدرسه و رونمایی از پرچم امام حسین(ع) و سخنرانی در مدارس را از مهمترین برنامه های شهرستان در ارتباط با مدارس عنوان کرد.

بهشتی در همین رابطه به اجرای طرح یک کاسب، یک دانش آموز اشاره و اظهار کرد: این طرح با همکاری بسیج اصناف و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود که طی آن نزدیک به 60 کیف مدرسه همراه با نوشت افزار مورد نیاز تهیه و بین دانش اموزان نیازمند توزیع می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر کاسب، یک دانش آموز» در شهرستان میبد

اجرای طرح «هر کاسب، یک دانش آموز» در شهرستان میبد