مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 02:382019-09-22حوادث

کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر /دستگیری 62 سارق


فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری 15 سارق و کشف 28 فقره سرقت در دو هفته گذشته و سرپرست انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری 47 سارق و کشف 58 فقره سرقت در 7 روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی جم با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس جم با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز اقدامات لازم را در مقابله با سرقت در دستور کار قرار داد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران در دو هفته گذشته 15 نفر سارق دستگیر و 28 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان جم کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سارقان در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب 15 فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت منزل، و سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی جم از شهروندان خواست، هشدارهای پلیسی در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه از سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرقت احشام و سیم برق در دشتستان فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر /دستگیری 62 سارق

کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر /دستگیری 62 سارق