مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:282019-09-22فرهنگي

توجه بیش تر به ظرفیت های فرهنگی هنری شهرها


نخستین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از نیمه تیرماه کلید خورده است و بیست و پنجم شهریورماه آخرین فرصت شرکت در این رقابت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزارکنندگان این طرح می گویند بر آن اند تا با توجه بیش تر به ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرهای مختلف ایران، زمینه رونق کسب و کار در عرصه فرهنگ را رقم بزنند.

این طرح توسط معاونت هنری و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

بر اساس فراخوان طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، اهدافی از این دست در این رویداد دنبال می شود؛ کمک به برنامه ریزی برای توسعه پایدار، تمرکززدایی در امور فرهنگی و هنری و تقویت ظرفیت های مردمی در فرهنگ، توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و کمک به بهبود کسب وکارهای فرهنگی هنری و صنایع خلاق.

در این گزارش در گفت وگو با چند مدیر استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره کم و کیفیت فعالیت های شان در زمینه رونق کسب و کار هنر صحبت شده است.

حمایت از فعالیت های خلاقانه و پایدار بومی ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این باره گفت: اولویت ما در حوزه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در این استان کشف، جذب، و پرورش فعالیت ها و حمایت از پیشنهادهای نو، خلاقانه، اثربخش، و پایدار بومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه بیش تر به ظرفیت های فرهنگی هنری شهرها

توجه بیش تر به ظرفیت های فرهنگی هنری شهرها