مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-22سياسي

انتقال حماسه آفرینی های ملت ایران به نسل جوان با برگزاری برنامه های فرهنگی


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته دفاع مقدس، به دنبال انتقال حماسه آفرینی های ملت ایران به نسل جوان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسین بلاغی با بیان اینکه دوران هشت دفاع مقدس یکی از مهمترین برهه های پرافتخار ملت ایران زمین است، اظهار کرد: ملت ایران برای حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و پاسداری از عزت و شرف این مرز و بوم همانند همیشه پای میدان آمدند و این پایداری که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در یاد ملت ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید حماسه آفرینی های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود، ادامه داد: این دوران، قطعاً غرور و حماسه آفرینی را در نسلهای بعد به جای خواهد گذاشت و نهادهای فرهنگی و انقلابی نیز در حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا می کنند که در این راستا حوزه هنری استان نیز اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت داده است.

بلاغی با اشاره به برنامه های حوزه هنری استان در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان، برنامه های متنوعی با همکاری هنرمندان در حوزه هنری استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حماسه آفرینی های ملت ایران به نسل جوان با برگزاری برنامه های فرهنگی

انتقال حماسه آفرینی های ملت ایران به نسل جوان با برگزاری برنامه های فرهنگی