مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:482019-09-22سياسي

تشکیل کارگروه رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی قم در دفتر تبلیغات اسلامی


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: با توجه به تکلیف شرعی که مقام معظم رهبری بر عهده دفتر گذاشتند، کارگروه رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر قم در دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در جلسه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی که با موضوع بررسی طرح چرخه سیاست‎گذاری تولیدات علمی دفتر و نحوه فعالیت در موضوع وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر قم برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسوولین از این دفتر خواستند برای بهینه کردن وضعیت قم و حوزه، نقشی بر عهده بگیرد و با توجه به تکلیف شرعی که حضرت آقا بر عهده دفتر گذاشتند باید قم را دریابیم و یک کارگروهی تشکیل دهیم تا ایفای نقش دفتر برای اوضاع قم نسبت به ضلع های مختلف را متکفل شود.

وی افزود: در راستای پرحجم شدن برنامه های در حال اجرا، علاوه بر مسئله عفاف و حجاب، به مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی نیز در این کارگروه پرداخته می شود و یک مأموریت های خاص به آن داده می شود تا طراحی عملیات منتهی به نتیجه در شهر قم انجام شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: نیاز است که کارگروه با کمک میزها تقویت شود و بخش های مختلف دفتر در این طراحی ها دخیل باشند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی قم در دفتر تبلیغات اسلامی

تشکیل کارگروه رسیدگی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی قم در دفتر تبلیغات اسلامی