مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:182019-09-22دانش

40 جهادگر اقلیدی در مناطق محروم خدمت رسانی کردند


محمدرضا قربانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان اقلید، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در شهر دژکرد، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اقلید گفت: اردوی جهادی دانشجویان جهادگر اقلید در مناطق محروم به مدت یک هفته و با حضور 40 جهادگربرگزار شد.

محمدرضا قربانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان اقلید، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در شهر دژکرد، گفت: اردوی جهادی دانشجویان جهادگر شهرستان اقلید در مناطق محروم به مدت یک هفته و با حضور 40 جهادگربرگزار شد.

قربانی مطرح کرد: این اردو در پنج حوزه عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان اقلید تاکید کرد: بسیج دانشجویی شهرستان اقلید در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری اردو های جهادی و تقویت روحیه جهادی در دانشجویان و نخبگان جوان اقدام به برگزاری این اردوی جهادی کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اقلید با اشاره به لزوم برپایی اردو جهادی خاطرنشان کرد: در این اردوی دانشجویان ضمن خودسازی و تهذیب نفس، می توانند در جهت محرومیت زدایی و همچنین در محور های توسعه و پیشرفت حوزه های مختلف گام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 جهادگر اقلیدی در مناطق محروم خدمت رسانی کردند

40 جهادگر اقلیدی در مناطق محروم خدمت رسانی کردند