مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 09:482019-09-22سياسي

برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک


نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: در روزهای اخیر رسما شنیده ایم که جریان مقاومت در سراسر دنیا؛ فرماندهی رهبر عالی قدر نظام اسلامی را به صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت ها ایران اسلامی است و در آینده نزدیک شاهد .

- نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: در روزهای اخیر رسما شنیده ایم که جریان مقاومت در سراسر دنیا؛ فرماندهی رهبر عالی قدر نظام اسلامی را به صراحت اعلام کردند و نشان دادند که مرکز این مقاومت در برابر قدرت ها ایران اسلامی است و در آینده نزدیک شاهد شکست استکبار جهانی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان به مناسبت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریورماه روز بزرگ مردی و دفاع جانانه ما، در برابر تهاجم گسترده دشمنان بوده و نشان می دهد که چگونه ملت ایران در این دوران در کنار هم ایستادند و آن همه تهاجم وسیع را تبدیل به فرصت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا توانست در سه گام بسیار بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد که این گام ها شامل دفاع جانانه نیروهای مسلح و مردم در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک

برگزاری جشن پیروزی مقاومت در منطقه در آینده نزدیک