مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 03:132019-09-21ورزشي

مظاهری: برای بوکس ایران متاسفم!/ بزرگنمایی نکنیم


کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران با انتقاد از بزرگ نمایی ها در مورد نتیجه تیم ملی بوکس در رقابت های قهرمانی جهان 2019 روسیه، گفت: اگر پیروزی مقابل بوکسورهای فلسطین، - عراق و چین تایپه پیشرفت است، برای بوکس ایران متاسفم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بوکس ایران که با شش بوکسور در رقابت های قهرمانی جهان 2019 روسیه شرکت کرده بود، با پنج برد و بدون کسب مدال به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

این نتیجه با واکنش های متفاوتی رو به رو شد.

عملکردی که از سوی فدراسیون بوکس نتیجه ای کم سابقه مطرح شد اما از نگاه کارشناسان و ملی پوشان سابق بوکس ایران نتیجه ای نه چندان بزرگ بود که باید ابعاد مختلف آن بررسی شود.

به همین منظور گفت و گویی را با علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی بوکس و پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2012 لندن داشتیم که در ادامه آن را می خوانید: - بوکس ایران بار دیگر از کسب مدال در رقابت های جهانی بازماند، عملکرد تیم ملی ایران در روسیه چگونه بود؟ متاسفانه این روزها جو خوبی در بوکس حکم فرما نیست و دوستان به جای بررسی و بحث در مورد مسائل فنی، به مسائلی دیگر می پردازند و این موضوع برای هر دو جبهه وجود دارد، چه کسانی که الآن روی کار هستند و چه کسانی که قبلا روی کار بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهری: برای بوکس ایران متاسفم!/ بزرگنمایی نکنیم

مظاهری: برای بوکس ایران متاسفم!/ بزرگنمایی نکنیم