مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 21:482019-09-21سياسي

همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در گیلان برگزار شد


همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای انزلی برگزار شد.

- همایش تورقی بر کتاب دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای انزلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه گیلان، سردار اصغر شکرالهی در همایش تورقی بر کتاب دفاع مقدس ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس برای ملت ایران یک هفته ویژه و به یادماندنی است، زیرا فداکاری ها و رشادت های مردان و زنان این سرزمین را یادآوری می کند.

وی هفته دفاع مقدس را نماد مظلومیت ملتی دانست که در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شان مورد هجوم بیگانگان قرار گرفتند و افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) شرط پیروزی در جنگ تحمیلی را حضور مردم در صحنه دفاع و استقامت در برابر دشمنان دانست و لذا هفته دفاع مقدس مصداق بارز آیه اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای انزلی ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ادای تکلیف الهی دانست و تصریح کرد: بنا بر فرموده امام راحل، دفاع مقدس چهره کریه غرب را که در پشت نقاب حمایت از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در گیلان برگزار شد

همایش «تورقی بر کتاب دفاع مقدس» در گیلان برگزار شد