مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 19:182019-09-21اجتماعي

توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم


سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل گفت: همزمان با شروع سالتحصیلی جدید و در پویش مردمی مشق احسان 2 هزار بسته لوازم التحریر و کیف تحویل دانش آموزان مناطق محروم شد.

- سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل گفت: همزمان با شروع سالتحصیلی جدید و در پویش مردمی مشق احسان 2 هزار بسته لوازم التحریر و کیف تحویل دانش آموزان مناطق محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه اردبیل، مهدی افتخاری در نشست مدیران و مسئولان استان اردبیل و در اعزام گروه های جهادی برای توزیع این لوازم التحریر به مناطق محروم در اردبیل اظهار کرد: ما امسال نیز همچون سال های گذشته در کمک به آموزش کودکان و نوجوانان مناطق محروم سعی کردیم تا بسته های لوازم التحریر را اعم از کیف، دفتر، مداد، خودکار و .

تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار دهیم که به صورت جداگانه برای پسران و دختران تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما این بسته های لوازم التحریر را با همکاری گروه های جهادی و نهادهای حمایتی توزیع می کنیم که به رغم محدود بودن این بسته های آموزشی سعی بر این است تا به دست دانش آموزان نیازمند و مستحق برسد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل به دیگر فعالیت های ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما تاکنون موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم

توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم