مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 16:482019-09-21سياسي

5300 میلیون ریال به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت


با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و به عنوان یکی از نتایج سفر اسفندماه سال گذشته جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی ریاست جمهوری به استان و بازدید از مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان مبلغ 5300 میلیون ریال تسهیلات به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد .

- با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و به عنوان یکی از نتایج سفر اسفندماه سال گذشته جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی ریاست جمهوری به استان و بازدید از مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان مبلغ 5300 میلیون ریال تسهیلات به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه لرستان، دکتر سید علی نادر دهقانی رییس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان این موضوع و تأکید بر ضرورت حمایت همه سازمان های ملی و منطقه ای از جوانان متعهد و علاقمندی که با همه توان برای پیشرفت این کشور تلاش می کنند، گفت: پیرو سفر معاونت علمی ریاست جمهوری در سال گذشته و تصویب حمایت از واحدهای فناور مبلغ 5300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت.

دکتر دهقانی با قدردانی از معاونین، مدیران و کارشناسان معاونت علمی که همکاری خوبی برای اعطای تسهیلات داشتند ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری این مبلغ به 10 میلیارد ریال برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5300 میلیون ریال به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت

5300 میلیون ریال به واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان اختصاص یافت