مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 16:482019-09-21سياسي

بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان تشکیل می شود


مدیرکل امور بانوان گیلان از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان خبر داد و گفت: گیلان 33 شهید زن، 51 زن جانباز و بیش از 340 زن رزمنده و امدادگر دارد.

- فاطمه رفیعی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، نقش آفرینی شیرزنان ایران اسلامی در طول دوران انقلاب به ویژه سال های دفاع مقدس را غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد: اگر مادران و همسران و بانوان غیور و شجاع ایران همگام با رزمندگان نبودند، شاید دفاع مقدس شکل دیگری پیدا می کرد.

وی با اشاره به استمرار نقش بی بدیل بانوان در طول چهل سال گذشته تاکنون، افزود: امروز نیز شاهد ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدای مدافع حرم هستیم که از مرزهای ایمانی و اعتقادی انقلاب و نظام حراست کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تاکید بر لزوم گرامیداشت جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار، فداکری، شجاعت، حماسه گری، مقاومت، جهاد و شهادت است، زیرا امروز در جنگ نابرابر با استکبار جهانی قرار داریم و بدون فرهنگ ایثار و شهادت نمی توانیم باهجمه های دشمنان مقابله کنیم.

رفیعی از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: باید به ترسیم خاطرات، فعالیت ها و سیره زندگی این زنان بپردازیم تا الگویی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان تشکیل می شود