مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 15:282019-09-21اقتصادي

مهرماه جشنواره ملی قنات در اردستان برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: سالانه بین 40 تا 45 هزار نفر از بناهای تاریخی و شاخص شهرستان اردستان بازدید می کنند.

- مهدی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، اظهار کرد: صنعت گردشگری جز سه صنعت برتر اقتصادی و پرسود مطرح در دنیا است.

در بین 150کشوری که در موضوع گردشگری سود می برند، نام کشورمان با وجود پتانسیل و جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری که دارد، نیست.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان با توجه به فاصله زمانی یک ساعت تا مرکز استان و سه ساعت تا پایتخت کشور، سهم ناچیزی از گردشگری دارد، افزود: متاسفانه علیرغم تمام پتانسیل های موجود در منطقه، هنوز نتوانستیم شهرستان را به جایگاه اصلی خود در بخش میراث فرهنگی برسانیم، اما با برنامه ریزی که شده امیدواریم تا سال 1404 که چشم انداز گردشگری اردستان است، این شهرستان جز مناطق برتر و شناخته شده در این حوزه قرار گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: با توجه به وجود قنات دوطبقه در اردستان که به عنوان یکی از 20 اثر ثبت جهانی عنوان می شود، امیدواریم در مهرماه سال جاری جشنواره ملی قنات را در اردستان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه جشنواره ملی قنات در اردستان برگزار می شود

مهرماه جشنواره ملی قنات در اردستان برگزار می شود