مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-21اقتصادي

افزایش 1.5 برابری برداشت گندم از مزارع دامغان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: برداشت گندم در این شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 1.

5 برابر فزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-منطقه سمنان، سید محسن طباطباییان در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: برداشت گندم در مزارع این شهرستان از اواخر خردادماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه برداشت گندم از سوی کشاورزان این شهرستان با 11 دستگاه کمباین 4 دستگاه بومی و هفت دستگاه غیربومی آغاز شد تصریح کرد: کار برداشت گندم از مزارع این شهرستان به اتمام رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به سطح زیر کشت گندم در سال زراعی قبل این شهرستان گفت: سطح زیر کشت این محصول استراتژیک در شهرستان دامغان حدود یک هزار و 364 هکتار بود.

طباطباییان میزان تولید گندم امسال در این شهرستان را حدود 4 هزار و 986 تن عنوان کرد و گفت: میزان برداشت گندم در سال گذشته سه هزار و 400 تن بوده که نشان می دهد این محصول استراتژیک نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی درباره خرید تضمینی گندم نیز گفت: بخشی از این محصول در مراکز خرید تضمینی از سوی اداره بازرگانی و 4 مرکز دامغان، رودبار، کلاته و قدرت آباد خریداری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اضافه کرد: بخشی از محصول گندم نیز به عنوان بذر خودمصرفی برای سال زراعی آینده مورداستفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1.5 برابری برداشت گندم از مزارع دامغان

افزایش 1.5 برابری برداشت گندم از مزارع دامغان