مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-21اقتصادي

بیماری به نام گردشگری در مازندران


عضو هیئت علمی گروه جهانگردی دانشگاه مازندران گفت: ورود گردشگر و قیمت بالای اجناس در مازندران نشان از بی اعتمادی ما به آینده و بیمار بودن گردشگری این استان است.

- محمدحسن زال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه مازندران، با بیان اینکه اگر گردشگری مازندران گردشگری خوبی است بنابراین دلیلی برای افزایش قیمت ها در سطح استان در زمان ورود مسافر وجود ندارد، اظهار کرد: وقتی چیزی را گران می فروشیم، به آینده اقتصادی خودمان اعتمادی نداریم که همین نشان دهنده بیمار بودن گردشگری است.

وی تصریح کرد: زمانی که گردشگری در قیمت ها، آسایش مردم و ترافیک مشکل ایجاد می کند، این امر بیمار بودن صنعت گردشگری مازندران را نشان می دهد.

عضو هیئت علمی گروه جهانگردی دانشگاه مازندران بابیان اینکه مدیریت ما در گردشگری، ضعیف و ناقص است، گفت: نمی توان به آینده، نگاه مثبتی داشت اما می توان این پدیده را ترمیم و با مدیریت صحیح آن را اجرا کرده و امیدوار به حضور گردشگر در استان باشیم.

زال خاطرنشان کرد: مازندران دارای منابع طبیعی مانند جنگل، کوه و دریا بوده و تک بعدی نیست اما گردشگر فقط در ساحل دریا متمرکز می شود و این نشان از ضعف مدیریتی حوزه گردشگری در مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری به نام گردشگری در مازندران

بیماری به نام گردشگری در مازندران