مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-21بين الملل

سناتور آمریکایی کنگره را شریک جرم و همدست ترامپ دانست


در پی افشای مکالمات غیرقانونی دونالد ترامپ با رییس جمهوری اوکراین، یک سناتور آمریکایی، کنگره این کشور را جهت هم دستی با رییس جمهوری و عدم استیضاح او، - سناتور آمریکایی کنگره را "شریک جرم و همدست" ترامپ دانست در پی افشای مکالمات غیرقانونی دونالد ترامپ با رییس جمهوری اوکراین، یک سناتور آمریکایی، کنگره این کشور را جهت "هم دستی" با رییس جمهوری و عدم استیضاح او، هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور الیزابت وارن در پیام توییتری خود نوشت: پس از گزارش های رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا کنگره موظف بود استیضاح [ترامپ] را آغاز کند.

کنگره با عدم عمل گرایی، در تلاش اخیر ترامپ جهت ایجاد مداخله خارجی و مساعدت به برگزیده شدن او در انتخابات ، شریک جرم است .

او در ادامه پیامش تصریح کرده است: طبق قانون اساسی، وظیفه خود را انجام دهید و رییس جمهوری را استیضاح کنید؛ رییس جمهوری در اتاق بیضوی نشسته و ارتکاب به جرایم را دامن می زند، زیرا می داند وزارت دادگستری او اقدامی نخواهد کرد و کنگره نیز همین رویه را پیش خواهد گرفت .

او در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه که نشان می داد ترامپ در ماه ژوییه، طی یک تماس تلفنی با رییس جمهوری اوکراین، از او خواسته بود تا درخصوص پسر جو بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی کنگره را شریک جرم و همدست ترامپ دانست

سناتور آمریکایی کنگره را شریک جرم و همدست ترامپ دانست