مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 11:232019-09-21سياسي

290 نماینده مجلس چه نظراتی درباره شفافیت آرا دارند + جدول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مناسبت دهه اول ماه محرم موجب نشد که بازتاب سخنان یک منبریِ پرمخاطب در تقبیح مخالفت نمایندگان مجلس با شفاف شدن آرایشان در خانه ملت تحت الشعاع اقامه گسترده عزای حسینی در سراسر کشور قرار گیرد و این اظهارات را به یکی .

- 290 نماینده مجلس چه نظراتی درباره شفافیت آرا دارند + جدول از 290 نماینده مجلس شورای اسلامی، 227 نفر موافق، 14 نفر مخالف و 2 نفر درباره شفافیت آرا نظر ممتنع داشتند که البته برخی نیز حاضر به اعلام نظر خود نشده و جواب سوال درباره شفافیت را به گونه ای دیگری دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مناسبت دهه اول ماه محرم موجب نشد که بازتاب سخنان یک منبریِ پرمخاطب در تقبیح مخالفت نمایندگان مجلس با شفاف شدن آرایشان در خانه ملت تحت الشعاع اقامه گسترده عزای حسینی در سراسر کشور قرار گیرد و این اظهارات را به یکی از پرواکنش ترین سخنرانی های ماه های اخیر تبدیل کرد.

پس از آن که وکلای ملت با 2 فوریتی بررسی شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس مخالفت کردند، حجت الاسلام علیرضا پناهیان طی سخنانی که در یکی از هیئات مذهبی و دانشگاهی ایراد می کرد، خطاب به نمایندگان مخالف شفافیت آراء مجلس گفت: چه کسی به شما حق داده که شفاف رأی ندهید؟ چه چیزی را از ملت پنهان می کنید؟این اظهارات واکنش های گوناگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 نماینده مجلس چه نظراتی درباره شفافیت آرا دارند + جدول

290 نماینده مجلس چه نظراتی درباره شفافیت آرا دارند + جدول