مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:482019-09-21دانش

برگزیدگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت انتخاب مدیران باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در نخستین نشست گروه مشاوران جوان و نخبه واحد تهران جنوب، - رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزیدگان این باشگاه باید در اولویت انتخاب برای مدیریت های دانشگاهی و عضویت هیئت علمی دانشگاه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در نخستین نشست گروه مشاوران جوان و نخبه واحد تهران جنوب، گفت: برگزیدگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باید در اولویت انتخاب مدیران دانشگاهی و اعضای هیئت علمی دانشگاه باشند.

نگاهداری افزود: مأموریت باشگاه ارائه آموزش و توانمندسازی مهارتی، علمی و فناوری نخبگان و استعداد های درخشان است تا آن ها برای تصدی مدیریت های دانشگاهی و پژوهشگری در مراکز تحقیقاتی و فناوران فعال در سرا های نوآوری و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و کشور آماده شوند.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد بر هم افزایی ظرفیت بزرگ انجمن های علمی دانشجویی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تاکید و بیان کرد: این هم افزایی در دوره جدید فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت انتخاب مدیران باشند

برگزیدگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت انتخاب مدیران باشند