مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:482019-09-21سياسي

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در آبان ماه/آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات


دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی، 22 تا 24 آبان ماه سال 1398در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس در این خصوص گفت: برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان Rosa damacsena 2019، به همراه کارگاه های آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود.

رییس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان افزود: این رویداد علمی با همکاری مشترک اتحادیه انجمن های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محورهای کنفرانس شامل کلیه حوزه های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، فن آوری و انواع محصولات آن است، اظهار کرد: مقالات، سخنرانی ها و کارگاه ها با موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

اخباری گفت: شرکت طبیب دارو که یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی و اسانس ‏های گیاهی است و فعالیت گسترده ای در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن دارد، علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره گیری از توان متخصصان خود، دارای مشارکت جدی علمی در کنفرانس و همکاری در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی و ارزیابی علمی و تخصصی مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در آبان ماه/آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در آبان ماه/آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات