مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 16:082019-09-20اجتماعي

شمارش معکوس برای بهره مندی از معافیت 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص آخرین جزییات از بهره مندی از طرح ایثارگری اظهار داشت: - رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح گفت: برای بهره برداری از معافیت سربازی در ازای 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری فقط تا پایان شهریور مهلت باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص آخرین جزییات از بهره مندی از طرح ایثارگری اظهار داشت: افرادی که والدین شان دارای 30 ماه به بالا سابقه ایثارگری هستند طبق ماده 45 خدمت وظیفه کماکان می توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند و هیچ محدودیت زمانی شامل این مورد نمی شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح تصریح کرد: برای برخورداری از معافیت فرزندانی که والدین شان سابقه 28 یا 29 ماه جبهه دارند یا جمع جبهه و جانبازی شان به 28 و 29 ماه می رسد، فقط تا پایان شهریور ماه فرصت باقی است.

چرا که از یکم مهر ماه معافیت برای این افراد لحاظ نشده و آن ها فقط می توانند از 12 روز کسری خدمت در هر ماه برخوردار شوند.

سردار کمالی افزود: برخورداری از 12 روز کسری خدمت در هر ماه برای تمام افرادی که سابقه ایثارگری شان به زیر 30 ماه می رسد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای بهره مندی از معافیت 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری

شمارش معکوس برای بهره مندی از معافیت 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری