مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 21:282019-09-19ورزشي

صعود ایران به نیمه نهایی صعود ایران به نیمه نهایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 18:45 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تایوان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیاز های 25 بر 19، - تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تایوان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 18:45 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تایوان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیاز های 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کولاکوویچ راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

* ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ایران تیم تایوان بازی را خوب شروع کرد و با امتیاز 7 بر 5 هم از ایران پیش افتاد، اما شاگردان کولاکوویچ خیلی زود به خود آمدند و نتیجه بزی 8 بر 7 به سود خود کردند تا هر دو تیم راهی وقت استراحت فنی اول شوند.

برتری ایران ادامه پیدا کرد و در امتیاز 16 بر 14 یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود ایران به نیمه نهایی صعود ایران به نیمه نهایی

صعود ایران به نیمه نهایی صعود ایران به نیمه نهایی