مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 18:432019-09-19اقتصادي

شهرستان اسفراین با بالاترین مدارس تخریبی در خراسان شمالی


مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی گفت: شهرستان اسفراین بالاترین مدارس تخریبی را در استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، امین فلاح در جلسه شورای منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان اسفراین اظهار کرد: 27 درصد مدارس تخریبی استان در شهرستان اسفراین قرار دارد.

وی افزود: 34پروڗه با زیر بنای 12هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی به بهره برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به آسیب های ناشی از بارندگی سیل آسا در بهار امسال بیان کرد: 28 مدرسه عشایر در بارندگی های بهار امسال آسیب دیده اند که دو مدرسه عشایری آسیب دیده از مدارس اسفراین است.

فلاح افزود: به همین دلیل برای حل این مشکل کانکس های چرخ دار و مجهز تهیه دیده شده است که به زودی در اختیار دانش اموزان عشایر که مدارس انها در سیل تخریب شده است قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرستان اسفراین نسبت به بقیه شهرستان های استان از وضعیت بهتری برخوردار است که با میانگین سرانه فضای اموزشی 6/43 درصد در رتبه دوم استان قرار گرفته است.

برخورد جدی با اداراتی که اقدام به قطع آب و برق مدارس می کنند طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه گفت: مدارک تحصیلی در جامعه امروزی بیانگر سواد نیست، طبق شاخص های یونسکو شخصی با سواد خوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اسفراین با بالاترین مدارس تخریبی در خراسان شمالی

شهرستان اسفراین با بالاترین مدارس تخریبی در خراسان شمالی