مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 16:432019-09-19اقتصادي

با جدیت از اول مهر ماه با پزشکان متخلف برخورد می کنیم


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تمام پزشکان باید تا پایان شهریور ماه نسبت به نصب دستگاه پوز و اتصال آن به سامانه امور مالیاتی اقدام کنند و این مهلت تمدید نمی شود، - گفت: سازمان امور مالیاتی از ابتدای مهر ماه دستگاه های کارت خوان پزشکانی را که به سازمان امور مالیاتی متصل نیست را غیرفعال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهروز مهدلو پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه 15 شهریور ماه آخرین مهلت پزشکان برای اتصال پایانه فروشگاهی یا دستگاه POS به سایت سازمان امور مالیاتی کشور بود، اظهار کرد: تا آن تاریخ تنها 20 درصد جامعه پزشکی کشور به این قانون تمکین کردند و این آمار در اصفهان 16 درصد جامعه پزشکی و 4 درصد پایین تر میانگین کشور بود.

وی با بیان اینکه از آن تاریخ تاکنون اقدامات مختلفی برای تشویق پزشکان جهت استفاده از سامانه پوز متصل به مالیات صورت گرفت، افزود: به همین منظور چند نشست آموزشی برای پزشکان برگزار شد، همچنین با تهیه لیست پزشکانی که به این قانون تمکین نکرده اند، به آنها از طریق پیامک اطلاع رسانی شد.

علاوه بر آن فرمی تهیه و با امضا بنده به صورت نامه کتبی مستقیما تحویل پزشکان داده شد تا در آینده نسبت به این قانون ابراز بی اطلاعی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جدیت از اول مهر ماه با پزشکان متخلف برخورد می کنیم

با جدیت از اول مهر ماه با پزشکان متخلف برخورد می کنیم