مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-19دانش

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در روستاهای محروم سیرجان


بیش از 50 نفر دانشجوی بسیجی جهادگر از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با پشتیبانی بسیج دانشجویی طی مدت یک ماهه گذشته در مناطق محروم شهرستان سیرجان حضور یافته و به فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداختند وی عمده فعالیت .

- مسئول بسیج دانشجویی سیرجان گفت: بیش از 50 نفر دانشجوی بسیجی جهادگر طی مدت یک ماهه گذشته در مناطق محروم شهرستان سیرجان حضور یافته و به فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداختند.

علی سلیمی اظهار داشت: بیش از 50 نفر دانشجوی بسیجی جهادگر از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با پشتیبانی بسیج دانشجویی طی مدت یک ماهه گذشته در مناطق محروم شهرستان سیرجان حضور یافته و به فعالیت های عمرانی و فرهنگی پرداختند وی عمده فعالیت های دانشجویان جهادگر در این مناطق را در عرصه های، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، علمی پژوهشی، رنگ آمیزی، دیوارنویسی، خطاطی، مرمت، بهداشتی درمانی، پزشکی، ارائه خدمات حمایتی و مشاوره ای، خیاطی، بافندگی، گزارش گیری از مردم پیرامون مشکلات روستاها، مطالبه گری از مسئولین، برگزاری کلاس های مهارت زندگی و .

عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان هدف از برگزاری اردوی جهادی را در راستای اجرای فرامین و تحقق بخشیدن به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، غنی سازی اوقات فراغت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در روستاهای محروم سیرجان

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در روستاهای محروم سیرجان