مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 13:232019-09-19دانش

10 نفر از کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تجمع روز دوشنبه کارگران کارخانه هپکو در اعتراض به روند خصوصی سازی این کارخانه و مشکلات آن که با بستن ریل راه آهن شمال به جنوب در حاشیه شهر اراک انجام شد، - 10 نفر دیگر از کارگران بازداشت شده هپکو در اعتراضات چند روز گذشته، امروز، 28 مهرماه آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تجمع روز دوشنبه کارگران کارخانه هپکو در اعتراض به روند خصوصی سازی این کارخانه و مشکلات آن که با بستن ریل راه آهن شمال به جنوب در حاشیه شهر اراک انجام شد، تعدادی از کارگران زخمی شدند و حدود 25 نفر از کارگران بازداشت شدند.

به گفته یک منبع آگاه 10 نفر از کارگران بازداشت شده هپکو امروز، 28 مهرماه آزاد شدند، این در حالی است که عصر روز گذشته نیز هفت نفر از کارگران آزاد شدند.

خاطرنشان می شود، هپکو بزرگترین کارخانه تولید ماشین آلات سنگین در خاورمیانه است که در روند خصوصی سازی مشکلات بسیاری را داشته و این مشکلات همچنان لاینحل باقی مانده است.

این امر باعث توقف خط تولید در این کارخانه شده و کارگران به توقف تولید اعتراض دارند و نگران این هستند که هپکو به سرنوشت کارخانه هایی مانند ارج و آزمایش گرفتار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نفر از کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

10 نفر از کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند