مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 12:482019-09-19حوادث

محموله 246 کیلوگرمی حشیش در راه تهران زمین گیر شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 246کیلوگرم حشیش از دو قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: درپی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت و در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد گزارش واصله صحت دارد.

وی با بیان اینکه متهم پس از خرید موادمخدر قصد داشت با همکاری همدستش با دو دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران انتقال دهد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد.

در همین راستا نیز ماموران اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران کرده و خودروی متهمان را قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره توقف خودروی متهمان در ورودی تهران گفت: هر دو قاچاقچی از سوی ماموران دستگیر و خودرویشان مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 246 کیلو گرم حشیش و 24 کیلو و 700 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 246 کیلوگرمی حشیش در راه تهران زمین گیر شد

محموله 246 کیلوگرمی حشیش در راه تهران زمین گیر شد