مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 01:132019-09-18سياسي

زیرساخت های لازم برای استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان فراهم شود


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید زیرساخت های لازم برای تجهیز پزشکان به دستگاه کارت خوان فراهم شود نه این که تنها رویکرد تهدید و جریمه در پیش گرفته شود.

- محمدحسین قربانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایان مهلت ثبت نام فعالان بخش درمان اعم از صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در سامانه صندوق فروش از اول مهرماه گفت: با موضوع گرفتن مالیات از همه اقشار موافق هستم، هیچ استثنایی در این باره وجود ندارد انتظار هم می رود که جامعه پزشکی پیش قراول باشد.

البته که پزشکان قانونمند هستند، اما رسانه ای کردن این موضوع و تلقین به جامعه مبنی بر عدم پرداخت مالیات از سوی جامعه پزشکی باعث تخریب آنها شد که به صلاح نبود.

وی توضیح داد: سازمان امور مالیاتی باید در چارچوب قانون برای دریافت مالیات از جامعه پزشکی اقدام کند نه این که تنها نصب کارت خوان به معنای گرفتن مالیات از پزشکان باشد، چون کارت خوان راهکاری برای تسهیل کار بیماران و راحتی آنها در پرداخت پول بود تا بیماران ناچار به حمل و نقل پول نقد نباشند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون جامع مدیریت سامانه های صندوق های فروش اظهار کرد: متاسفانه در رسانه ها به خصوص صداوسیما طوری موضوع منعکس شده که باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان فراهم شود

زیرساخت های لازم برای استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان فراهم شود