مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 22:182019-09-18بين الملل

آب گل آلود آرامکو و صیادی به اسم ترامپ


اظهارات روز جاری پمپئو و متهم کردن ایران به مشارکت در انجام عملیات بر علیه پالایشگاه آرامکو و تاکید بر این گزاره که این اقدام، اعلان جنگ مستقیم به عربستان است نشان می دهد که امریکا با فضاسازی های غیر واقعی بدنبال قرار دادن پوست خربزه زیر پای سعودی ها .

- اظهارات روز جاری پمپئو و متهم کردن ایران به مشارکت در انجام عملیات بر علیه پالایشگاه آرامکو و تاکید بر این گزاره که این اقدام، اعلان جنگ مستقیم به عربستان است نشان می دهد که امریکا با فضاسازی های غیر واقعی بدنبال قرار دادن پوست خربزه زیر پای سعودی ها و فروش سلاحهای جدیدو دوشیدن مجدد این کشور به بهانه باصطلاح مهار ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، وزیر امور خارجه امریکا امروز اعلام کرد که با شرکای اروپایی، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در خصوص تشکیل ائتلافی برای مهار ایران رایزنی کرده است.

این اظهارات پس از نمایش تبلیغاتی عربستان سعودی و نشان دادن برخی قطعات سوخته و بی نام نشان و ادعای ایرانی بودن تجهیزات استفاده شده در حمله پهپادی به تاسیسات نفتی این کشور، بیان شده است.

پمپئو همچنین مدعی شد:”حمله به تاسیسات عربستان نه از یمن، بلکه از ایران بوده و این اقدام اعلان جنگ مستقیم علیه عربستان سعودی است”.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گل آلود آرامکو و صیادی به اسم ترامپ

آب گل آلود آرامکو و صیادی به اسم ترامپ