مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 15:282019-09-18دانش

95 درصد پهپاد های نظامی توسط بخش خصوصی طراحی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه رویداد ارائه توانمندی های کشور در حوزه فناوری های مرتبط با پهپادها در محل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: - / برخی نمونه های ایرانی بهتر از خارجی هستند معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برخی از محصولاتی که در حوزه پهپاد ها هستند، بهتر از نمونه های خارجی به شمار می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه رویداد ارائه توانمندی های کشور در حوزه فناوری های مرتبط با پهپادها در محل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: حوزه پهپاد جزو حوزه هایی است که ما در آن مزیت های جدی داریم چرا که در بسیاری از بخش ها، محصولاتی که ساخته می شوند، قابل رقابت هستند.

وی با بیان اینکه برخی از محصولاتی که در حوزه پهپاد ها هستند، بهتر از نمونه های خارجی به شمار می روند، گفت: در برخی موارد، برخی نمونه های ایرانی بهتر از کلاس تولید شده در سطح خارجی هستند.

ستاری تأکید کرد: بحث جدی ما سرریز فناوری های ایجاد شده در حوزه پهپاد ها است که بخشی از آن، شامل پهپاد های غیرنظامی می شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: برخی از این پهپاد های غیرنظامی به صورت پایش های مختلف مورد استفاده برخی ارگان ها هستند؛ وزارت نیرو، وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد پهپاد های نظامی توسط بخش خصوصی طراحی می شود

95 درصد پهپاد های نظامی توسط بخش خصوصی طراحی می شود