مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-18دانش

خلق تصویر از کلمه «حیدر بابا» + ویدیو


یک هنرمند گرافیست به مناسبت روز شعر و ادب فارسی که مصادف است با سالروز درگذشت محمد حسین بهجتی تبریزی (ملقب به شهریار) در یک ویدیو تصویری از عبارت «حیدر بابا» را خلق کرد که نام مهم ترین منظومه شعر اوست.

- یک هنرمند گرافیست به مناسبت روز شعر و ادب فارسی که مصادف است با سالروز درگذشت محمد حسین بهجتی تبریزی (ملقب به شهریار) در یک ویدیو تصویری از عبارت حیدر بابا را خلق کرد که نام مهم ترین منظومه شعر اوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 27 شهریور ماه ـ مصادف با سالروز درگذشت شهریار ـ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان روز شعر و ادب فارسی نامیده شده است.

اکنون پس از گذشت حدود 17 سال از این نام گذاری که با چالش هایی هم همراه بوده است، حمیدرضا بیدقی (طراح، گرافیست و تصویرگر) به مناسب روز شعر و ادب فارسی، در یک ویدیو، اثری را با بهره گیری از نام مهم ترین منظومه شهریار یعنی حیدر بابا طراحی می کند.

او در این ویدیو که در پس زمینه آن شعر حیدر بابا با صدای خود شهریار، همراه با نوای تار شنیده می شود، عبارت حیدر بابا را طراحی می کند که در ادامه این لوگو به یک نوازنده تار آذربایجان تبدیل می شود.

بیدقی در این زمینه توضیح داده است: دستوطرح، بیانی متفاوت و پلی است بین فکر، کلمات و تصویر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق تصویر از کلمه «حیدر بابا» + ویدیو

خلق تصویر از کلمه «حیدر بابا» + ویدیو