مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 12:382019-09-18سياسي

پیام ظریف به کشورهای منطقه


پیام ما به کشورهای منطقه این است که ما خواهان گفت وگو، تعامل و رفع سوء تفاهمات از طریق گفت وگو و تعامل هستیم و این خواسته ما است.

- وزیر خارجه کشورمان گفت: پیام ما به کشورهای منطقه این است که ما خواهان گفت وگو، تعامل و رفع سوء تفاهمات از طریق گفت وگو و تعامل هستیم و این خواسته ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پیام ایران به کشورهای منطقه چیست با بیان اظهارات فوق خطاب به کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: همه ما در این منطقه هستیم و در این منطقه خواهیم ماند دیگران می آیند و می روند و از دیگران نمی شود امنیت خرید.

ظریف افزود: آنها دیده اند که هر مقداری که هزینه تسلیحاتی کنند این برایشان امنیت ایجاد نمی کند لذا بهتر است که این کشورها به منطقه برگردند به خودشان و همسایگانشان نگاه کنند ما باید با همکاری هم امنیت را در منطقه تولید کنیم و قطعا در این شرایط بهتر می توانیم زندگی کنیم.

ظریف در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به این که سیاست های تندروانه و افراطی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورهایی چون ایران محکوم به شکست بوده وما این شکست ها را به صورت پی در پی مشاهده می کنیم تصریح کرد: سیاست ایران، سیاست ثابتی است واین سیاست را ما ادامه می دهیم ما خود را متحد به اجرای تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ظریف به کشورهای منطقه

پیام ظریف به کشورهای منطقه