مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:232019-09-18دانش

شعار ارتقای آموزش عالی کارامدی آن را مختل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد صبح امروز در نشست سراسری معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد که در واحد علوم تحقیقات برگزار شد، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شعار نادرست ما با اشتغال افراد کاری نداریم و به ارتقای آموزش عالی توجه می کنیم، بحث کارآمدی آموزش عالی را مختل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد صبح امروز در نشست سراسری معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد که در واحد علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد در شرایط ویژه ای است و از 1 میلیون و 700 هزار به 1 میلیون و 100 هزار رسیدیم بخشی از این کاهش طبیعی و بخشی از آن ناشی از الگو های غلط بود.

طهرانچی ادامه داد: ما بحث کارآمدی آموزش عالی را رها کردیم همچنین بین توسعه، پیشرفت و آینده آموزش عالی باید همبستگی باشد، ولی در کشور ما افتراق حاصل شده است.

رییس دانشگاه آزاد ادامه داد: علت این موضوع شعار نادرستی بود که بیان می کرد ما کاری به شغل افراد نداریم و فقط به ارتقاء آموزش عالی توجه می کنیم.

وی افزود: قرار نیست جوانان را از خانواده ها جدا کنیم و تحت یک تربیتی قرار دهیم که آنان را از تربیت خانواده دور کند این کاری است که غربی ها انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار ارتقای آموزش عالی کارامدی آن را مختل کرد

شعار ارتقای آموزش عالی کارامدی آن را مختل کرد