مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 05:432019-09-18ورزشي

پرورش المپیکی ها از مسابقات جهانی دانش آموزان


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی از افزایش تعداد رشته های اعزامی به رقابت های ژیمناسیاد 2020 چین خبر داد و اعلام کرد: قصد داریم در رشته های ورزشی که ایرانی ها شانس کسب مدال المپیک دارند در این رقابتها شرکت کنیم.

- حسین بابویی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با برگزاری مسابقات ژیمناسیاد دانش آموزان، بیان کرد: این مسابقات از سال 1974 آغاز شده است و در رده دانش آموزی مسابقات بسیار مهمی به شمار می رود و کشورهای توسعه یافته به این مسابقات توجه ویژه ای دارند.

وی ادامه داد: کشورهای توسعه یافته به این مسابقات در راستای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی نگاه می کنند تا دانش آموزان بتوانند از همین رده های سنی آمادگی های لازم روحی و روانی را جهت شرکت در مسابقات جهانی و المپیک کسب کنند.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با بیان اینکه طراحی این رقابت ها مشابه مسابقات المپیک است، بیان کرد: متاسفانه ما از ظرفیت این رقابت ها تاکنون استفاده نکرده بودیم اما از سال 2018 با حمایت های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در رشته های کشتی آزاد و فرنگی نمایندگان ایران در این رقابت ها حاضر شدند و نتایخ درخوری نیز کسب کردند.

بابویی با بیان اینکه رنکینگ مدالی این رقابت ها شبیه به بازی های المپیک طراحی شده و ارزش مدال طلا از چند مدال نقره و برنز بالاتر است، گفت: کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش المپیکی ها از مسابقات جهانی دانش آموزان

پرورش المپیکی ها از مسابقات جهانی دانش آموزان