مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 22:532019-09-17سياسي

آرزو های آمریکا را به خبر تبدیل نکنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه ایشان بلافاصله پس از انتشار، - به وضوح می توان دید که حضرت آقا در مواضع دیروز خود علیه آمریکا، چند گام بلند و عزتمندانه دیگر نیز برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه ایشان بلافاصله پس از انتشار، بازتاب جهانی گسترده ای یافت.

تقریباً تمامی رسانه های مطرح جهان، این بخش از سخنان ایشان را که هیچگونه مذاکره و در هیچ سطحی بین ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد را به عنوان تیتر اصلی برگزیده و نتیجه گرفتند که برخلاف برخی از گمانه زنی ها، نه در سفر پیش روی آقای روحانی به نیویورک و نه در آینده هیچ مذاکره ای، در هیچ سطحی با آمریکا صورت نخواهد پذیرفت .

در این میان اما برخی از رسانه های فارسی زبان بیگانه نظیر بی بی سی و پس از آن، شماری از سایت ها و کانال های وابسته به گروه های فراری، ساز دیگری را کوک کرده و با استناد به بخشی از بیانات حضرت ایشان و تحریف فحوای آن تلاش کردند به این توهم دامن بزنند که موضع رهبر معظم انقلاب در قبال آمریکا نسبت به مواضع قبلی ایشان تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزو های آمریکا را به خبر تبدیل نکنید!

آرزو های آمریکا را به خبر تبدیل نکنید!