مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 22:232019-09-17سياسي

برگزاری روز دفاع پاکستان با عنوان روز همبستگی کشمیر


سفیر پاکستان در تهران خواستار عکس العمل جامعه جهانی به تحولات اخیر در منطقه کشمیر شد و از سکوت برخی کشورها در ارتباط با این موضوع انتقاد کرد.

- برگزاری روز دفاع پاکستان با عنوان "روز همبستگی کشمیر" سفیر پاکستان در تهران خواستار عکس العمل جامعه جهانی به تحولات اخیر در منطقه کشمیر شد و از سکوت برخی کشورها در ارتباط با این موضوع انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رفعت مسعود در روز سه شنبه در نشست گرامیداشت روز دفاع با عنوان روز همبستگی کشمیر در سخنانی با اشاره به عظمت ماه محرم اظهار کرد: محرم ماهی است که در آن عدالت در برابر بی عدالتی به پا خواست و حقیقت در برابر باطل ایستاد و ثابت کرد که در طول تاریخ حقیقت همیشه بر باطل پیروز شده است.

این دیپلمات ارشد پاکستانی در تهران خاطرنشان کرد: از خودگذشتگی امام حسین (ع)، خانواده ایشان و پیروانشان در کربلا یادآوری برتری حق و عدالت در برابر ظلم و ستم است و به همین دلیل ما موضوع رویداد امروز را کشمیر و کربلا انتخاب کرده ایم.

وی با اعتقاد بر اینکه کشمیری ها امروز در هندوستان در معرض اذیت و آزار قرار دارند و خشونت در این منطقه افزایش پیدا کرده، گفت : ما به عنوان یک مسلمان و به عنوان فردی که به پیام کربلا ایمان دارد و به عنوان انسان های مسئول باید به فریادهایی که از ما کمک می خواهد، پاسخ دهیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز دفاع پاکستان با عنوان روز همبستگی کشمیر

برگزاری روز دفاع پاکستان با عنوان روز همبستگی کشمیر