مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-17حوادث

هیچگاه کوتاهی نکرده ایم


رییس مرکز فوریت های حوادث و اورژانس استان فارس از عملکرد همکاران خود در ارائه خدمات به دو دانشجوی فوت شده دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز دفاع و تاکید کرد که عوامل اورژانس هیچگاه مرتکب کوتاهی در خدمات رسانی به مصدومان نشده اند.

- محمدجواد مرادیان در گفت وگو با ایسنا، ضمن ابراز همدری با خانواده های دو دانشجوی تحصیلات تکمیلی فوت شده دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، گفت: پایگاه های اورژانس در 2 سمت جاده و به فاصله 15 و 18 کیلومتری دانشکده کشاورزی و دامپزشکی شیراز در موقعیت زرقان و زیباشهر مستقر شده و دسترسی مناسبی به این محدوده دارند.

او با بیان اینکه استقرار پایگاه های اورژانس در مسیر شیراز مرودشت، هوشمندانه انجام شده است، استاندارد ماموریت جاده ای اورژانس را 15 دقیقه اعلام و تاکید کرد که هیچ تعللی در دریافت ماموریت و اعزام آمبولانس انجام نشده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همکاران ما در هر دو ماموریت اعلام شده به موقع سر صحنه حاضر شدند و خدمات اورژانسی به هر دو فرد فوت شده، ارائه کردند.

مرادیان خاطرنشان کرد: دانشجوی پسر دانشکده کشاورزی به دلیل برق گرفتگی با برق سه فاز، نیازمند خدمات احیای قلبی بود که توسط همکاران ما این خدمات ارائه شد اما علیرغم تمام تلاش انجام شده، متاسفانه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگاه کوتاهی نکرده ایم

هیچگاه کوتاهی نکرده ایم