مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:382019-09-17سياسي

آغاز سومین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ و یک شرکت کشاورزی


سومین جلسه از دادگاه متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار دقایقی پیش در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه قبلی (دوم) رسیدگی به این پرونده، متهم پورانی و میرزاباقری دفاعیات خود را مطرح کردند و قاضی صلواتی در پایان این جلسه خطاب به متهمان گفت: متهمین پرونده تا قبل از صدور حکم نسبت به تسویه حساب شکات اقدام کنند که در صدور رای دادگاه موثر است.

خط اعتباری 10 میلیاردی مصوب سران قوا در مورد 2458 نفر با حداکثر 30 میلیون پرداخت شده است که از بیت المال بوده و برگرداندن آن بر عهده متهمین است که باید برگردانده شود.

بر اساس این گزارش، یکشنبه- 24 شهریور ماه- نخستین جلسه از دادگاه متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و در این جلسه، کیفرخواست متهمین توسط نماینده دادستان قرائت شد.

همچنین تعدادی از شکات حاضر در جلسه و نمایندگان آنها شکایت خود از متهمین این پرونده را مطرح کردند و اکثریت آنها خواستار اشد مجازات برای متهمین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ و یک شرکت کشاورزی

آغاز سومین جلسه دادگاه متهمان پرونده موسسه مالی حافظ و یک شرکت کشاورزی