مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:332019-09-17بين الملل

سخنگوی کرملین: درخواستی رسمی برای میانجیگری بین ایران و عربستان دریافت نکرده ایم


دمیتری پسکوف در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه ایران درباره دست داشتن در حمله به آرامکو گفت که مسکو با اتهامات و نتیجه گیری های شتاب زده موافق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه نشنال پست، کاخ کرملین روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مسکو در پی حمله به زیرساخت های نفتی عربستان، درخواستی رسمی برای میانجیگری میان عربستان سعودی و ایران دریافت نکرده است.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که مسکو هیچ اطلاعاتی درباره این حمله دریافت نکرده است که بتوان با کمک آن به نتیجه ای نهایی درباره این رخداد رسید.

وی افزود: ما موافق هیچ گونه اتهامات و یا نتیجه گیری های شتاب زده درباره این که چه کسی مسئول این حمله می باشد، نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضع مسکو در پی حمله اخیر به مجموعه پالایشگاهی آرامکو در عربستان سعودی مطرح شده است.

دولت آمریکا این رخداد را دستمایه سیاست های ضدایرانی اش قرار داده و ادعایی مبنی بر دست داشتن ایران در این حمله را مطرح کرد.

این در حالی است که بنابر اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله یمن، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی این کشور صبح شنبه برابر با 14 سپتامبر با 10 پهپاد دو پالایشگاه نفت بقیق و خریص در شرقی ترین نقطه عربستان را هدف گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کرملین: درخواستی رسمی برای میانجیگری بین ایران و عربستان دریافت نکرده ایم

سخنگوی کرملین: درخواستی رسمی برای میانجیگری بین ایران و عربستان دریافت نکرده ایم