مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-17حوادث

خلاء نبود نیروی خانم در اورژانس


چندی پیش مسمومیت چند خانم در استخری در قم و اندکی اختلال در امدادرسانی، این سوال را ایجاد کرد که آیا حضور پرسنل خانم در اورژانس برای این دست موارد، - به سرعت و تسهیل در فرآیند امدادرسانی کمک نخواهد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهم ترین مراکزی که در مواقع اضطراری می تواند ناجی جان مردم باشد، اورژانس یا همان فوریت های پزشکی است، باتوجه به آمار بالای تصادفات در کشور و همچنین رخداد حوادث گوناگون، لزوم تجهیز همه جانبه این ارگان مهم، بیشتر حس می شود.

زمانی که جان یک فرد یا افرادی در خطر است، برخی از محدودیت هایی که در مواقع عادی وجود دارد ازبین می رود، در رابطه با فوریت های پزشکی این محدودیت ها می تواند شامل محدودیت های قانونی در حوزه راهنمایی و رانندگی و یا در حوزه دینی همچون آزادی اندک در محرمیت جنس مخالف باشد.

اینکه اسلام در مواقع ضروری و زمانی که جان یک انسان در خطر است، برخی محدودیت های محرمیت رابرداشته است، امکان بسیار خوبی بوده و در واقع می تواند یکی از نشانه های اهمیت اسلام به حفظ جان افراد و در نتیجه کامل بودن این دین باشد، اما این امر نباید متولیان و مسئولین را از اقدامات پیشگیرانه باز دارد.

نبودِ نیروی خانم درعملیات های اورژانس کشور، در مواقع اضطراری و برای امداد رسانی به بانویی که جان او در خطر است، شاید یکی از خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء نبود نیروی خانم در اورژانس

خلاء نبود نیروی خانم در اورژانس