مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-17بين الملل

دولت وفاق لیبی: اتاق عملیات های خارجی جنگنده های حفتر را هدایت می کند


شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد، اتاق عملیات های خارجی در خاک لیبی جنگنده های نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را هدایت می کند و حامیان حفتر به دنبال توسعه دامنه درگیری ها و جنگ ها در این کشور هستند.

- دولت وفاق لیبی: اتاق عملیات های خارجی جنگنده های حفتر را هدایت می کند شورای عالی دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد، اتاق عملیات های خارجی در خاک لیبی جنگنده های نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را هدایت می کند و حامیان حفتر به دنبال توسعه دامنه درگیری ها و جنگ ها در این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، این شورا در بیانیه ای حفتر و کشورهای حامی او را به این امر متهم کرد که تمایل دارند پس از پاکسازی شهر سرت از داعشی ها، تروریسم را به این شهر بازگردانند.

این شورا اعلام کرد: حملات نیروهای حفتر علیه یگان حفاظت و تامین امنیت شهر سرت که همچون سدی مستحکم در برابر هرگونه تهدیدی از سوی داعشی ها ایستاده است، تمایل حفتر و کشورهای حامی او به بازگشت تروریسم به سرت و کل منطقه و استمرار آن در راستای منافع حفتر را نشان می دهد.

طرابلس برخی کشورهای منطقه از جمله امارات را به حمایت از نیروهای حفتر که وارد درگیری های مسلحانه ای علیه دولت وفاق ملی شده اند، متهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وفاق لیبی: اتاق عملیات های خارجی جنگنده های حفتر را هدایت می کند

دولت وفاق لیبی: اتاق عملیات های خارجی جنگنده های حفتر را هدایت می کند