مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 12:132019-09-17حوادث

مدیرعامل آتش نشانی تهران خبر داد: برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر لزوم بهره گرفتن از ظرفیت پهبادها در عملیات های امداد و نجات تاکید کرد و از برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها خبر داد.

- مدیرعامل آتش نشانی تهران خبر داد: برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر لزوم بهره گرفتن از ظرفیت پهبادها در عملیات های امداد و نجات تاکید کرد و از برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی داوری در گردهمایی فناورانه، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه محصولات و خدمات پهپادی تمرکز فعالیت سازمان آتش نشانی را امداد و نجات و ایمنی شهرها دانست و گفت: در زمینه ایمنی شهر کمتر توجه شده است که معروفترین حادثه ایجاد شده در شهر تهران آتش سوزی ساختمان پلاسکو بوده است.

وی کل مساحت تهران را 700 کیلومتر مربع و حوزه خدماتی این سازمان 1400 کیلومتر ذکر کرد و گفت: شهر تهران از نظر بافت های آسیب پذیر با گذشته متفاوت شده است.

در حال حاضر بلندمرتبه ترین نردبان موجود در شهر تهران 64 متر و بلندترین ساختمان موجود در تهران 150 متر است که ما برای دسترسی به طبقات بالا در زمان بحران با موانعی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آتش نشانی تهران خبر داد: برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها

مدیرعامل آتش نشانی تهران خبر داد: برگزاری مسابقه امداد و نجات با پهپادها