مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-17دانش

بهره مندی از منابع کتابخانه ای مرکز منطقه ای و ISC به زودی اجرایی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: - رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: با هدف بهره مندی از توان منطقه ای و هم افزایی قابلیت های دانشگاه آزاد، بهره مندی از منابع کتابخانه ای مرکز منطقه ای و ISC به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدف عملیاتی سازی تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دانشگاه آزاد اسلامی نخستین نشست مشترک به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: موضوع تفاهم نامه مذکور ایجاد چارچوب همکاری مشترک میان دو مجموعه در خصوص منابع اطلاعاتی، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصصی و همچنین بهره مندی متقابل از تونایی ها و امکانات یکدیگر است.

نگاهداری بر لزوم بهره مندی حداکثری از توان مرکز منطقه ای و ISC و هم افزایی قابلیت های دانشگاه آزاد اسلامی با این مرکز تاکید کرد و افزود: اقدامات عملیاتی جهت همکاری در زمینه های رتبه بندی واحد های دانشگاه آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از منابع کتابخانه ای مرکز منطقه ای و ISC به زودی اجرایی خواهد شد

بهره مندی از منابع کتابخانه ای مرکز منطقه ای و ISC به زودی اجرایی خواهد شد