مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-17اقتصادي

خطر ورود 150 هزار میلیارد تومان به بازارهای سوداگرایانه


رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به آمارهای جدید بانک مرکزی که حاکی از جابجایی 150 هزار میلیارد تومان سپرده از حساب های بلندمدت به حساب های کوتاه مدت است، - اظهار کرد: در صورتیکه برنامه ریزی انجام نشود خطر آنکه این سپرده ها وارد بازارهای سوداگرایانه بشود، وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری صبح امروز (سه شنبه) در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه های گذشته بخشی از درخواست های بخش خصوصی از سوی دولت اجرایی شد و مسائلی همچون تمدید تجدید ارزیابی ها، بخشودگی جرایم مالیاتی و قبول ارز ماشین آلات برای خط تولید با نرخ زمان گشایش، مورد اجرا قرار گرفت.

در کنار آن قوه قضاییه نیز در بخشنامه جدیدش نحوه احضار اشخاص حقوقی را تغییر داد که ما از رییس قوه بابت این تصمیم تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع بازگشت ارز صادراتی در ابعاد مختلف پیگیری می شود، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم موجود در این زمینه، موضوع مالیات بر ارزش افزوده صادرات است که پیش بینی شده ظرف یک ماه بازگشت داده شود اما در بودجه 98 استرداد این مالیات به رفع تعهد ارزی وابسته شده و به همین دلیل هفت ماه است که بخشی از نقدینگی صادرکنندگان قفل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ورود 150 هزار میلیارد تومان به بازارهای سوداگرایانه

خطر ورود 150 هزار میلیارد تومان به بازارهای سوداگرایانه