مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:182019-09-17اقتصادي

بافت تاریخی ای با چشم انداز خلیج فارس + تصاویر


معاون عمرانی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح سنگفرش مرکز شهر که بخش عمده آن در بافت قدیم قرار گرفته و وضعیت خوبی ندارد، توسط مشاور به شهرداری ارائه شده و به زودی به مناقصه خواهد رفت.

- کورش سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برآورد دیگری نیز برای میدانچه های بافت قدیم -تمام محلات- در امور پیمان ها انجام شده و منتظر برگزاری مناقصه هستیم، اعتبار این پروژه 500 میلیون تومان برآورد شده و اقدامات برنامه ریزی شده مربوط به این میدانچه ها نیز شامل کف سازی، جداره سازی و نورپردازی است.

وی افزود: در بازار قدیم –بازار صفا- که بخشی از آن در بافت قدیم قرار گرفته مشاور در حال کار و تهیه طرح است که ظرف یک یا حداکثر دو ماه آینده طرح آن به دست ما رسیده و اجرا خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر بیان کرد: بنا داریم در گذر فرهنگ و هنر، از دبیرستان سعادت تا دانشکده معماری در بافت قدیم کف سازی، جداره، نورپردازی و نصب المان انجام شود که پس از اخذ مجوز شورای ترافیک و نهایی شدن طرح اجرایی می شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پیمانکار در محله دهدشتی (پشت مسجد دهدشتی و پشت بازار) و یک پیمانکار نیز در محله کوتی در حال کار هستند.

این مسئول ادامه داد: به منظور سنگفرش بخش زیادی از کوچه ها و معابر محله کوتی اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت تاریخی ای با چشم انداز خلیج فارس + تصاویر

بافت تاریخی ای با چشم انداز خلیج فارس + تصاویر