مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 09:482019-09-17دانش

اعلام اسامی قبول شدگان قطعی «آزمون اصلح» دانشگاه فرهنگیان تا چهارشنبه


معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام اسامی قبول شدگان قطعی آزمون اصلح تا چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت: آن دسته از مهارت آموزانی که موفق نشدند حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند باید در آزمون جبرانی که احتمالا سه ماه آینده برگزار می شود شرکت کنند.

- اعلام اسامی قبول شدگان قطعی آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان تا چهارشنبه معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام اسامی قبول شدگان قطعی آزمون اصلح تا چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت: آن دسته از مهارت آموزانی که موفق نشدند حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند باید در آزمون جبرانی که احتمالا سه ماه آینده برگزار می شود شرکت کنند.

رضا کچوییان در گفت وگو با ایسنا، درباره نتایج آزمون اصلح برای فارغ التحصیلان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بخش کتبی آزمون اصلح ابتدای شهریور در دو بخش تستی و تشریحی برگزار شد؛ اما حجم اوراق عملکردی بالا و در حدود 200 هزار برگ و به صورت تشریحی است که تصحیح آن زمان بر خواهد بود.

وی درباره زمان اعلام نتایج بخش تستی گفت: تا آخر هفته و تا چهارشنبه اسامی افرادی که از آزمون تستی 65 درصد نمره قبولی قطعی را گرفته و نیازی به نمره عملکردی ندارند را اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی قبول شدگان قطعی «آزمون اصلح» دانشگاه فرهنگیان تا چهارشنبه

اعلام اسامی قبول شدگان قطعی «آزمون اصلح» دانشگاه فرهنگیان تا چهارشنبه