مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 06:582019-09-17سياسي

توری خرید گندم استاندارد نیست/ ورود کمیسیون کشاورزی به موضوع کیفیت گندم


مدیرکل سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه توری گندم مورد استفاده در فرایند خرید تضمینی گندم با استاندارد ملی ایران انطباق ندارد؛ از ورود کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برای بررسی کیفیت گندم خبر داد.

- مدیرکل سازمان استاندارد در واکنش به گندم های آلوده به ضایعات: توری خرید گندم استاندارد نیست/ ورود کمیسیون کشاورزی به موضوع کیفیت گندم مدیرکل سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه توری گندم مورد استفاده در فرایند خرید تضمینی گندم با استاندارد ملی ایران انطباق ندارد؛ از ورود کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برای بررسی کیفیت گندم خبر داد.

دو روز پیش رییس کانون انجمن های صنایع غذایی ایران موضوع وجود فسادی گسترده در سیستم خرید تضمینی گندم را مطرح کرد و گفت که دلالان سالانه 700 هزار تن ضایعات همچون شن و خاک و ضایعات گندم به ارزش 1000 میلیارد تومان را به عنوان گندم وارد پروسه خرید و فروش و تحویل گندم به دولت می کنند؛ اما پاسخ وزیر جهاد کشاورزی به هشدارها نسبت به این موضوع این بوده که اشکالی ندارد، به جیب کشاورز می رود .

به گفته محمدرضا مرتضوی، طبق قانون در فرایند خرید تضمینی گندم برای جلوگیری از تحویل ضایعات و شن و خاک همراه گندم، باید از توری استاندارد 20*2 استفاده کنند اما مسوولان مربوطه برای آنکه تخلف خودشان را بپوشانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توری خرید گندم استاندارد نیست/ ورود کمیسیون کشاورزی به موضوع کیفیت گندم

توری خرید گندم استاندارد نیست/ ورود کمیسیون کشاورزی به موضوع کیفیت گندم