مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 17:182019-09-16سياسي

سوء مدیریت منابع عامل بی نتیجه ماندن طرح های حمایت از تولید داخل


رییس اتحادیه خدمات فنی مهندسی و حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی با بیان این که در شرایط اقتصادی فعلی، سنگرهای دفاعی ما صنایع، دانشمندان و نخبگان هستند که باید آن را تقویت کنیم، - گفت: در کنار کارشکنی های بین المللی، بخش بزرگی از بی نتیجه بودن حمایت ها از تولید داخلی ناشی از سوء مدیریت منابع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شنتیایی با بیان این مطلب از شعارزدگی که در حوزه حمایت از تولید داخل رخ داده است، گلایه کرد و گفت: با این که شاهد هستیم مقام معظم رهبری هرسال با توجه به وضعیت کشور یک عنوان اقتصادی را اعلام می کنند، ولی ازنظر اجرایی و عملیاتی وضعیت بنگاه های تولیدی بهتر نشده است.

درواقع بلافاصله بعد از اعلام نام هرسال توسط مقام معظم رهبری و ابلاغ به قوای سه گانه کمیسیون ها، کمیته ها و کارگروه هایی شکل می گیرند، در برخی مواقع قوانینی نیز در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود ولی به اقدام اجرایی و عملیاتی منجر نمی شود.

به گفته شنتیایی، با وجودی که نمی توان نقش دشمنان خارجی و کارشکنی ها در عرصه بین المللی را نادیده گرفت، ولی بخش بزرگی از بی نتیجه بودن حمایت ها از تولید داخلی ناشی از سوء مدیریت منابع است.

وی با بیان این مطلب افزود: یک مشکل اساسی در کشور داریم که هر سیاست و هر مدل کاری که برای توسعه اقتصاد اتخاذ می شود و منابعی تخصیص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت منابع عامل بی نتیجه ماندن طرح های حمایت از تولید داخل

سوء مدیریت منابع عامل بی نتیجه ماندن طرح های حمایت از تولید داخل