مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-16سياسي

حکایت تکراری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی صحرایی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: منافقان به آن مؤمنان گفتند لشکر بسیاری از مشرکین مکه و پیروان ابوسفیان علیه شما فراهم شده، - منافقان به آن مؤمنان گفتند لشکر بسیاری از مشرکین مکه و پیروان ابوسفیان علیه شما فراهم شده، از آنان بترسید.

ولی این تبلیغات به جای ترسان نمودن آن ها بر ایمانشان افزود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی صحرایی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت:منافقان به آن مؤمنان گفتند لشکر بسیاری از مشرکین مکه و پیروان ابوسفیان علیه شما فراهم شده، از آنان بترسید.

ولی این تبلیغات به جای ترسان نمودن آن ها بر ایمانشان افزود و گفتند در مقابل همه دشمنان، تنها خدا ما را کافی است و خوب یاوری است.

خداوند هرگز مؤمنان را اینگونه که مؤمن و منافق به یکدیگر شبیه اند وانگذارد تا آنکه به آزمایش، خبیث را از پاک جدا کند و خدا شما را از راز غیب آگاه نسازد.

این آیات و چند ده آیه دیگر قرآن، داستان موریانه های انسان نمایی است که همیشه در میان امت پیامبران بوده و لولیده اند و امت هیچ پیامبری را نمی توان یافت که دچار این آفت نبوده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تکراری

حکایت تکراری