مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 07:332019-09-16فناوري

سالی چندبار سرقت اطلاعاتی در آمریکا رخ می دهد؟


با توجه به اهمیت روزافزون امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی در سال های اخیر، سرقت های اطلاعاتی مختلفی در گوشه و کنار جهان رخ می دهد که بیشتر آنها در ایالات متحده آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر سرقت های اطلاعاتی که توسط هکرها و مجرمان سایبری صورت می گیرد، شدت گرفته است و با وجود پیشرفته شدن علم و تکنولوژی های مختلف به منظور شناسایی زودهنگام نفوذ هکرها به سرورها و سیستم های کاربران و شرکت های بزرگ برای دسترسی به اطلاعات محرمانه آنها، همچنان اخبار و گزارش های متعددی در این خصوص از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد.

با توجه به افزایش حملات سایبری، بدافزاری و سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران، بسیاری از هکرها و مجرمان سایبری درصدد نفوذ به حساب های کاربری و دستگاه های الکترونیکی کاربران متصل به اینترنت هستند تا بتوانند با سوءاستفاده از اطلاعات آن ها، به اهداف شوم خود دسترسی پیدا کنند و اطلاعات موردنظر قربانیان را به دست بیاورند.

بر اساس آمارهای منتشر شده در سال 2017 میلادی، بالغ بر 86 درصد از سرقت های اطلاعاتی جهان در منطقه آمریکای شمالی اعم از ایالات متحده و کانادا رخ داده است که این امر نشان می دهد هکرها و مجرمان سایبری تمایل زیادی به نفوذ و دسترسی به حساب های کاربری و زیرساخت های شرکت های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی چندبار سرقت اطلاعاتی در آمریکا رخ می دهد؟

سالی چندبار سرقت اطلاعاتی در آمریکا رخ می دهد؟